martes, 28 de enero de 2014

Cuadros & Superga



Hace unos días os enseñe mi nueva adquisición: mis nuevas zapatillas Superga. Estaba deseando estrenarlas pero los días no acompañaban. Así que este fin de semana que hemos tenido unas temperaturas casi primaverales decidí que era el momento de sacarlas a pasear. Una combinación cómoda para recorrer la ciudad con mis pantalones boyfriend de rebajas, una camisa de cuadros en tonos rojos y un blazer que hace años que está en mi armario y siempre te saca de algún apuro.  ¿Qué os parece el look? ¿Os gusta?


Pantalón & Camisa: Zara
Bolso: Mango
Zapatillas: Superga
Blazer: Sfera
Bufanda: Blanco

Image and video hosting by TinyPic

4 comentarios:

  1. Did you were without socks? Are Superga comfy?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi Asia.They are also comfortable without socks.Thanks for reading. kisses

      Eliminar
  2. HELLO

    my name is Antonio and I'm Italian

    You are so sweety and beautiful

    I hope you like PLAID / TARTAN / GINGHAM shirts.

    I have a great passion for plaid shirts since I was little .
    Just like some collect stamps or coins I like to collect pictures of people in plaid shirts .

    So COULD YOU TAKE SOME PHOTOS FOR ME WEARING AS MANY PLAID SHIRTS POSSIBLE?

    I have a private collection of WOMEN and people in PLAID SHIRTS on this website www.FLICKR.COM I also leave you the link if you want to browse .. ok ?

    Will be fine also photos with friends, family, etc.
    The importance it's wearing PLAIDS .. ok?



    PICTURES will never be published except for your ASKING

    That's the link below in wich you could see some photos related of my passion of PLAID:

    http://www.flickr.com/photos/36248663 @ N00 /


    ANY way , thanks

    I hope that I have not caused any discomfort or inconvenience

    thank you very much

    my mail is:

    antonio.drum@email.it

    This is my job :

    http://www.GoHerbalife.com/antonioformula1/en-US

    if you like , JOIN TO MY HERBALIFE TEAM

    ASM ME HOW !!






    ResponderEliminar
  3. MIRIAM ESTÁS MUY HERMOSA Y GUAPA CON LA TARTAN BLOUSE Y LAS JEANS, ME GUSTA EL ESTILO CON LAS SUPERGA SIN CALCETINES, ESTÁS MUY SEXY, ÉS UNA CHICA GUAPISIMA, ME GUSTA MUCHOOOOOOOOOOOO, AIIII MAMIIIITAAAAAA, YO ESTOY A PUNTO DE EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOTARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

    ResponderEliminar